راه و ماه

زیر پوست زندگی متأهلی

راه و ماه

زیر پوست زندگی متأهلی

خواهری که نشناختمش

مدتی است که ریحانه بیشتر اینترنت می آید. ازدواج کردن خواهر برادرهایش و اینترنت پرسرعت هم  مزید علت شده. خیلی وقت ها با هم چت می کنیم و عکس و  لینک های جالب می فرستیم. 


همیشه وبلاگش را می خوانم و یکی در میان نظر می دهم. او هم پیگیر مطالب وبلاگ دیگرم هست.

امروز خواستم ببینم جاهای دیگر هم فعال هست یا نه. رسیدم به یک سری فید و مطلب و نظر. وبلاگش را چهار سال پیش خودم برایش ساخته بودم. عکس پروفایلش هم با هم بودیم که گرفت. اما من همینطور نظراتش را می خواندم، چشم هایم را می مالیدم، دوباره اسم و آدرسش را چک می کردم و مطمئن می شدم خودش هست. باز یک نظر می خواندم و رأیم برمی گشت. می گفتم حتما نویسنده این نظرات یک دختر20 -22 ساله هست نه 14 ساله!

بعد دوباره عکسش را می دیدم و مطمئن می شدم خودش هست.


یعنی اگر اسم اینترنتی اش را نمی دانستم عمرا می شناختمش.


آدم در اینترنت حتی خواهر خودش را هم نمی شناسد؛ آن وقت چطور به دوستی های اینترنتی اعتماد کند؟ ها؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد