راه و ماه

زیر پوست زندگی متأهلی

راه و ماه

زیر پوست زندگی متأهلی

آمدی خوش آمدی

یعنی اگر فکر می کنی مثل این آدم هایی که وبلاگشان برایشان مهم است حوصله می کنم و می روم راه و ماه قبلی و می نویسم از این به بعد با این آدرس و فید دنبالم کنید؛ نمی روم! 

هر کس قسمتش باشد اینجا را پیدا می کند. 

پیدا هم نکرد فدای سرم. حالا دو تا خواننده کمتر طوری نمی شود. 

من که برای دل مردم نمی نویسم که. 

فقط هر وقت بلاگر از فیلتر بدر آمد بی زحمت کسی ندایی بدهد تا برگردم سر خانه و زندگی خودم. 

بدجور دارم غریبی می کنم اینجا. راه و ماه قرار نبود بی خانمان شود. به چشم اسباب کشی نمی بینم ها. بی خانمانی است لامصب!

نظرات 1 + ارسال نظر
ناصحین89 پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

شما را لینک کردیم..تا از غربت درایید...معلوم نیست حالا حالاها بلاگ اسپوت از فیلتر درآید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد